Oskulden tagen

Jag satt som vanligt och youtubade Just D och försökte hitta en intervju med dem. Istället kom jag in på en intervju med SMK och där efter såg jag Frej, Kim och en annan dudes 2-girls-1-cup-reaktion. Jag fortsatte att titta på folks reaktioner. En mamma fnissade och sprang iväg, en kille började runka och ett gäng tjejer visste inte vart de skulle ta vägen.
Jag visste vad 2 girls 1 cup innebär, men jag hade aldrig sett den. Till slut tog jag mod till mig och efter en stunds sökande på altavista (forever in my heart) hittade jag ett enminutsklipp.
Jag hörde samma melodislinga jag hört på alla "2 GIRLS 1 CUP REACTION@youtube" och visste att jag kommit rätt. En kvinna bajsade brunt skum, de åt det som en klass, hånglade med det och kräkte i varandras munnar.
Jag tänkte som många andra som sett den nog också tänkt - varför gör de såhär?
Sedan svarade jag mig själv väldigt enkelt - pengar. Men när jag tittade på deras ansiktsuttryck verkade ingen av de lida elelr äcklas. Till och med proffisionella porrstjärnor kan bli äcklade av att bara svälja sperma, men dessa damer åt bajs och drack magsyra. Det var konstigt.
Jag ska passa på att erkänna, innan jag får för mycket cred, att jag faktiskt skymde lite av bajset med mina händer för att jag inte skulle få dödsångest eller liknande efteråt. Men nu mår jag bra...
Känner dock en svag soft av bajs, men det är nog bara hjärnan som spelar mig ett spratt. God natt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

1Guy1Cup.html" rel="nofollow">http://www.efukt.com/23391Guy1Cup.html

2009-01-12 @ 00:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0